Creatieve nul-calorieën-samplingcampagne bij diëtisten en food deliveries
Spa Touch is een mineraalwater met een smaakje. Bij Spa Touch heb je de keuze uit maar liefst 12 verschillende smaken; met of zonder koolzuur. Spa kwam met een relaunch van hun flesje en vroeg ons daarom een samplingcampagne in Nederland en België op te zetten. Doel was om awareness en trial onder de doelgroep bewuste en gezond levende consumenten tussen de 24 en 50 te vergroten.
Aanpak en resultaten
In ons voorstel gaven we Spa een ruime keuze uit verschillende gezonde samplingkanalen om hun doelstellingen te bereiken. Om de ultieme bewust levende consument te bereiken vroegen we Nederlandse diëtisten om hun cliënten een flesje Spa Touch mee te geven. Daarnaast selecteerden we ook een aantal gezonde food delivery's (zoake Poke Bowl en Sushi Kings) die bij iedere bestelling een flesje Spa Touch toevoegden.
Uit onze evaluatie bleek dat consumenten de gekozen kanalen zeer passend vonden voor Spa Touch en de reacties op Spa Touch en de actie waren erg positief.